Wykonanie remontu zamknięcia hydraulicznego pomiędzy częścią przepływową, a fermentacyjną w dwóch osadnikach Imhoffa oczyszczalni ścieków w Oleśnie
Olesno, dnia 11.06.2019 r.
K.ZP.271.06.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wykonanie remontu zamknięcia hydraulicznego pomiędzy częścią przepływową, a fermentacyjną w dwóch osadnikach Imhoffa oczyszczalni ścieków w Oleśnie
Zamawiający
Oleskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oleśnie,
46-300 Olesno, ul. Lubliniecka 3a
tel. ( 34) 358 24 21, fax ( 34) 358 24 21
REGON: 366188365, NIP: 5761580396
Email: biuro@oleskiewodociagi.pl
I. Tryb udzielenia zamówienia
- Zamówienie jest prowadzone wg zapisów Regulaminu udzielania zamówień Oleskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oleśnie.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Realizacja zamówienia odbywa się w oparciu o ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny ( t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1025), ustawę z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992) wraz z przepisami wykonawczymi oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 799).
II. Przedmiot zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu zamknięcia hydraulicznego pomiędzy częścią przepływową, a fermentacyjną w dwóch osadnikach Imhoffa.
- Zakres usługi: Wykonanie zamknięć hydraulicznych dla dwóch osadników Imhoffa. Zamknięcie ma kształt ściętego stożka o średnicy w podstawie około 10 metrów. szerokość stożka około 80 cm. Stożek ma być nałożony na istniejącą przegrodę. Grubość blachy, z której ma być wykonany stożek – 2 mm. Materiał stożka – stal konstrukcyjna. Stożek musi na obwodzie być odsunięty na minimum 5 cm od ściany, ale nie może odsłonić komory fermentacyjnej (maksymalna odległość 8 cm). Szerokość skosu na ścianie wynosi tylko 10 cm. Większa odległość stożka od ściany odsłoni komorę fermentacyjną i zamknięcie nie spełni swojej funkcji. Należy zapewnić przyleganie-szczepienie starej i nowej blachy tak, by powstające w czasie fermentacji gazy nie podnosiły nałożonego pasa. Stożek może składać się z dowolnej liczby elementów. Sposób łączenia elementów stożka – wykluczamy spawanie wewnątrz zbiornika ze względu na możliwość zaprószenia ognia. Prace muszą być prowadzone przy obniżonym lustrze osadów w komorze fermentacyjnej. Nie ma możliwości całkowitego opróżnienia zbiornika. Ze zbiornika wydobywa się metan. Zbiornik możemy wyłączyć z ruchu maksymalnie na tydzień. Przed przystąpieniem do przetargu zalecana jest wizja lokalna. Dołączono rysunki, na których uwidoczniono uszczelnienie hydrauliczne, które uległo częściowemu zniszczeniu. Osadniki są wyniesione ponad 6 m powyżej terenu. Sprawdzenie atmosfery wewnątrz zbiornika i zabezpieczenie pracowników leży w gestii wykonawcy. Dźwig można postawić na drodze betonowej. W przypadku konieczności postawienia dźwigu na trawniku należy to zrobić w porze suchej. Podłoże na oczyszczalni jest gliniaste i dźwig może się zapaść.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
- Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
- Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. Odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywa wyłącznie na Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców.
- Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności: kierowcy samochodów wywożących osady, operatorzy maszyn.
Kod CPV:
45232421-9 Roboty w zakresie oczyszczani ścieków
III. Terminy wykonywania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: wrzesień 2019. Rozpoczęcie musi nastąpić maksymalnie w terminie 2 dni od zakończenia etapu odwadniania. O planowanym etapie zakończenia odwadniania Zamawiający poinformuje Wykonawcę telefonicznie.
IV. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach opisanych: „Wykonanie remontu zamknięcia hydraulicznego pomiędzy częścią przepływową, a fermentacyjną w dwóch osadnikach Imhoffa oczyszczalni ścieków w Oleśnie”, w terminie do 27.06.2019 r., do godziny 11:30 w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) pok. Nr 1.
- Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.06.2019.r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego – pokój 2.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena warunku wg formuły: spełnia – nie spełnia
VI. Kryteria oceny ofert oraz informację o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty
1. Kryteria oceny ofert - cena (100 %)
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zamówienia z najwyższą liczbą punktów.
Cena
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający przyzna 100 punktów ofercie o najniższej cenie, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wyliczona według następującego wzoru
gdzie:
Cena = Cena minimalna/Cena badana x 100% x 100
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do jednego miejsca po przecinku.
3. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zamówieniem, niepowodujące zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny
- Oferowana cena wykonania zamówienia musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zadania.
- W ofercie cenę należy przedstawić na formularzu ofertowym.
VIII. Sposób przygotowania oferty
- Oferta winna być sporządzona w 1 egzemplarzu, w formie pisemnej, w języku polskim oraz zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
- Każdy z Wykonawców może złożyć wyłącznie jedną ofertę.
- Formularz ofertowy oraz inne oświadczenia winne być ostemplowane pieczątką firmową oraz podpisane i opieczętowane pieczątką imienną przez osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym w takim przypadku stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Oferty niepodpisane lub podpisane przez osoby nieuprawnione będą podlegały odrzuceniu.
- Zaleca się, aby wszystkie dokumenty tworzące ofertę były ze sobą trwale połączone i kolejno ponumerowane.
- Wszystkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty są wyłącznym kosztem Wykonawcy.
- Oferty składane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
IX. Informacja o sposobie zawarcia umowy.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyniku postępowania oraz zamieści informację na swojej stronie internetowej.
- Po wyborze oferty Zamawiający przekaże projekt umowy do akceptacji Wykonawcy.
- O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana zostanie poinformowany odrębnym zawiadomieniem.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może, w zależności od potrzeb, wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród ofert bez prowadzenia ich ponownego badania i oceny.
X. Dodatkowe informacje.
- Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z uwzględnieniem wymogów dotyczących form określonych poniżej.
- Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
a) w sprawie przedmiotu zamówienia:
Jacek Widera – kierownik działu oczyszczalni ścieków Oleskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Oleśnie – tel. 34 / 358 3825 w godz. 0700– 1500.
b) w sprawie procedury:
Kamil Brzęczek – tel. 34 / 359 78 41-44 wew. 204 w godz. 0730– 1500.
- O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu z uwagi na:
- Osobowe lub kapitałowe powiązanie z zamawiającym polegające w szczególności na:
a) uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w
linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Otwartą likwidację lub ogłoszoną upadłość.
XI. Dodatkowe informacje.
- Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Oleskie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oleśnie
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można skontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych za pośrednictwem adresu:
- Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
- Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
- Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty
XII. Załączniki:
DOC1.1 FORMULARZ OFERTOWY.doc (37,00KB)
ZIPdokumentacja techniczna.zip (9,00MB)
Zarząd Spółki
Gerard Ligus