Wykonanie awaryjnego otworu poszukiwawczego za wodą S-II bis2 dla ujęcia wód podziemnych „Wysoka” koło Olesna
Olesno, dnia 12.11.2019 r.
K.ZP.271.14.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wykonanie awaryjnego otworu poszukiwawczego za wodą S-II bis2 dla ujęcia wód podziemnych „Wysoka” koło Olesna
Zamawiający
Oleskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oleśnie,
46-300 Olesno, ul. Lubliniecka 3a
tel. ( 34) 358 24 21, fax ( 34) 358 24 21
REGON: 366188365, NIP: 5761580396
Email: biuro@oleskiewodociagi.pl
I. Tryb udzielenia zamówienia
- Zamówienie jest prowadzone wg zapisów Regulaminu udzielania zamówień Oleskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oleśnie.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Realizacja zamówienia odbywa się w oparciu o ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny ( t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1145), ustawę z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 868) oraz ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.).
II. Przedmiot zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie otworu wiertniczego ( studni) S-IIbis2 wraz z obudową, przyłączem elektrycznym i podłączeniem do istniejącego rurociągu na terenie ujęcia wód podziemnych „Wysoka” ( nr działki 116/14).
- Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
- odwiercenie otworu wiertniczego S-IIbis2 o projektowanej głębokości 50 m na terenie działki nr 116/14,
- zabudowanie w otworze kolumny filtrowej PCV315/300 mm z częścią czynną w postaci filtra szczelinowego,
- zabudowanie w otworze kolumny piezometrycznej PCV42/35 mm z częścią czynną w postaci filtra szczelinowego,
- wykonanie obsypki żwirowej wokół kolumny filtrowej i piezometrycznej do głębokości 10 m,
- uszczelnienie przestrzeni pierścieniowej pomiędzy kolumną filtrową i piezometryczną a ściana otwory compactonitem,
- wykonanie pompowania oczyszczającego,
- dezynfekcję otworu,
- wykonanie pompowania sprawnościowego i pomiarowego w celu ustalenia wydajności eksploatacyjnej studni,
- dostarczenie montaż kompletnej nadziemnej, termoizolacyjnej obudowy studni np. typu „Water Line” wraz z armaturą ø 100 mm oraz szybkozłączem 2” z zaworem kulowym do odprowadzenia wody podczas dezynfekcji studni,
- podłączenie armatury w obudowie do istniejącego rurociągu,
- podłączenie do sieci energetycznej skrzynki elektrycznej zainstalowanej w obudowie studni istniejącego przyłącza na terenie ujęcia.
- wykonanie wymaganych pomiarów elektrycznych.
- Kwota, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wynosi 135.000,00 złotych brutto.
- Wykonanie dokumentacji hydrogeologicznej powykonawczej wraz z nadzorem inwestorskim hydrogeologicznym oraz uzyskanie zatwierdzenia dokumentacji hydrogeologicznej przez właściwy organ administracji geologicznej leży po stronie Zamawiającego.
- Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia:
- 60 miesiące na roboty i użyte materiały obejmujące wykonanie otworu wiertniczego z zabudową filtra, i wszystkie prace z tym związane;
- 24 miesiące na roboty i użyte materiały obejmujące wykonanie obudowy studni wraz z podłączeniem do istniejącego wodociągu, przyłączem do zasilania energetycznego , oraz wszystkie prace z tym związane
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
- Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
- Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. Odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywa wyłącznie na Wykonawcy.
Kody CPV:
45000000-7 – Roboty budowlane.
45200000-9 – Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
45260000-7 – Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne.
45262000-1– Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe.
45262220-9 – Wiercenie studni wodnych.
III. Terminy wykonywania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: 10 tygodni od dnia zawarcia umowy
IV. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach opisanych: „Wykonanie awaryjnego otworu poszukiwawczego za wodą S – IIbis2 dla ujęcia wód podziemnych „Wysoka” koło Olesna – powtórzone postępowanie”, w terminie do 22.11.2019 r., do godziny 11:30 w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) pok. Nr 1.
- Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.11.2019.r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego – pokój 2.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
– warunek spełnią wykonawcy, którzy wykażą następujące doświadczenie: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali co najmniej 3 zadania polegających na wykonaniu studni głębinowych o głębokości minimum 40 m lub wydajności minimum 40 m3/h.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zdolność wykonawcy do występowania w obrocie prawnym obejmującym przedmiot zamówienia.
- Wykaz usług ( zgodnie z załącznikiem nr 2)
Ocena warunku wg formuły: spełnia – nie spełnia
VII. Kryteria oceny ofert oraz informację o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty
1. Kryteria oceny ofert - cena (100 %)
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zamówienia z najwyższą liczbą punktów.
Cena
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający przyzna 100 punktów ofercie o najniższej cenie, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wyliczona według następującego wzoru
gdzie:
Cena = Cena minimalna/Cena badana x 100% x 100
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do jednego miejsca po przecinku.
3. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zamówieniem, niepowodujące zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę.
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny
- Oferowana cena wykonania zamówienia musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zadania.
- W ofercie cenę należy przedstawić na formularzu ofertowym.
IX. Sposób przygotowania oferty
- Oferta winna być sporządzona w 1 egzemplarzu, w formie pisemnej, w języku polskim oraz zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
- Każdy z Wykonawców może złożyć wyłącznie jedną ofertę.
- Formularz ofertowy oraz inne oświadczenia winne być ostemplowane pieczątką firmową oraz podpisane i opieczętowane pieczątką imienną przez osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym w takim przypadku stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Oferty niepodpisane lub podpisane przez osoby nieuprawnione będą podlegały odrzuceniu.
- Zaleca się, aby wszystkie dokumenty tworzące ofertę były ze sobą trwale połączone i kolejno ponumerowane.
- Wszystkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty są wyłącznym kosztem Wykonawcy.
- Oferty składane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
X. Informacja o sposobie zawarcia umowy.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyniku postępowania oraz zamieści informację na swojej stronie internetowej.
- O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana zostanie poinformowany odrębnym zawiadomieniem.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może, w zależności od potrzeb, wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród ofert bez prowadzenia ich ponownego badania i oceny.
XI. Dodatkowe informacje.
- Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z uwzględnieniem wymogów dotyczących form określonych poniżej.
- Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
a) w sprawie przedmiotu zamówienia: Katarzyna Zielińska Zawadzka – Kierownik ds. Techniczno-eksploatacyjnych Oleskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Oleśnie – tel. 34 / 358 2476 w godz. 07.00– 15.00.
b) w sprawie procedury: Kamil Brzęczek – tel. 34 / 359 78 41-44 wew. 204 w godz. 07.30– 15.00.
- O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu z uwagi na:
- Osobowe lub kapitałowe powiązanie z zamawiającym polegające w szczególności na:
a) uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w
linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Otwartą likwidację lub ogłoszoną upadłość.
XII. Wadium
- Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych).
- Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku z poniżej podanych form:
- pieniądzu, (tylko przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej przez Zamawiającego),
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.)
- W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota wadium musi być wniesiona przelewem na konto spółki w ING Bank Śląski O/Olesno Nr 17 1050 1171 1000 0022 5850 2356 z dopiskiem „Wadium na wykonanie awaryjnego otworu poszukiwawczego za wodą S – II bis2”.
- Zamawiający uzna, że wadium wniesione przelewem zostało wniesione w terminie, jeżeli przed upływem wyżej określonego terminu nastąpiło uznanie wyżej wskazanego rachunku bankowego o kwotę wadium. Do oferty należy dołączyć pokwitowanie wniesienia wadium.
- Wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu należy dołączyć w formie oryginału do oferty.
- Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie.
XII. Dodatkowe informacje.
- Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Oleskie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oleśnie
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można skontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych za pośrednictwem adresu:
- Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
- Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
- Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty
XIII. Załączniki:
ZIP1.5 dokumentacja projektowa.zip (2,69MB)
PDF1.4 projekt robót geologicznych.pdf (26,84MB)
DOCX1.1 formularz ofertowy.docx (16,01KB)
DOC1.2 wykaz uslug.doc (35,50KB)
DOC1.3 projekt umowy.doc (87,50KB)
Zarząd Spółki
Gerard Ligus