Olesno, dnia 02.03.2021r.
P.450.2.2021. GL
Zawiadomienie
o wyborze najkorzystniejszej oferty dla zapytania ofertowego w postępowaniu o udzielenie zamówienia przeprowadzonego bez zastosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zgodnie z Regulamin udzielania zamówień przez Oleskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oleśnie.
Zawiadamiam, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zadanie:
Oferta nr. 2
KOZERA Sp. z o.o. ul. Strzelecka 15, 46-146 Domaszowice
Cena ofertowa brutto: 135 000,00zł
Uzasadnienie wyboru:
Najkorzystniejsza złożona oferta. Oferta jest kompletna pod względem formalnym oraz spełnia warunki określone w SIWZ
W postępowaniu złożono 3 oferty.
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Cena ofertowa brutto [zł] |
Liczba punktów |
1 |
AP-LOGIC Sp. z o.o ul. Fabryczna 2, |
297 000,00 |
45,45 |
2 |
KOZERA Sp. z o.o. ul. Strzelecka 15, 46-146 Domaszowice |
135 000,00 |
100 |
3 |
SYNERGIA POŁUDNIE Sp. z o.o Sp. K. ul. Kolejowa 57, 40-602 Katowice |
199 260,00 |
67,75 |
Zarząd Spółki
Gerard Ligus
Olesno, dn, 23.02.2021r.
P.450.2.2021.GL
Protokół z otwarcia ofert
Zamawiający informuje, że w dniu 23.02.2021r. o godz. 12:00 odbyło się otwarcie ofert w postępowaniu pn: ,, Załadunek, transport i przetwarzanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Oleśnie”
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
132 000,00 / 142 560,00 zł netto/brutto
W postepowaniu złożono 3 oferty
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Cena ofertowa Netto/brutto zł |
1 |
AP-LOGIC Sp. z o.o ul. Fabryczna 2, |
275 000,00/ 297 000,00 |
2 |
KOZERA Sp. z o.o. ul. Strzelecka 15, |
125 000,00/ 135 000,00 |
3 |
SYNERGIA POŁUDNIE Sp. z o.o Sp. K. ul. Kolejowa 57, 40-602 Katowice |
184 500,00/ 199 260,00 |
Zarząd Spółki
Gerard Ligus
Olesno, dnia 10.02.2021 r.
P.450.2.2021.GL
Zamawiający
Oleskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oleśnie,
46-300 Olesno, ul. Lubliniecka 3a
tel. ( 34) 358 24 21, fax ( 34) 358 24 21
REGON: 366188365, NIP: 5761580396
Email: biuro@oleskiewodociagi.pl
Kod CPV:
90 00 00 00-7 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od kwietnia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli przedstawi:
a) uprawnienia w zakresie transportu odpadów ( wpis do rejestru BDO) z wyszczególnieniem ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych ( kod odpadu 19 08 05);
b) aktualną decyzję w zakresie przetwarzania ( odzysku lub unieszkodliwiania) odpadów z wyszczególnieniem ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych ( kod odpadu 19 08 05) oraz wpis do rejestru BDO.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeśli przynajmniej jeden z wykonawców spełni w całości wymagany warunek samodzielnie.
W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada takich uprawnień i decyzji powinien dołączyć do oferty uprawnienia do transportu ( wpis do rejestru BDO) i aktualną decyzję na przetwarzanie ( odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów oraz wpis do rejestru BDO z wyszczególnieniem ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod odpadu 19 08 05) Podwykonawcy jak również umowę z Podwykonawcą.
Jeżeli w wyniku przetwarzania komunalnych osadów ściekowych powstaje produkt zgodnie z ustawą z dnia 10 lipca 2007 r. o nawozach i nawożeniu ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1259) Wykonawca musi posiadać decyzję Ministra Rolnictwa zezwalającą na wprowadzanie produktu do obrotu.
Jeżeli w wyniku przetwarzania komunalnych osadów ściekowych powstają produkty, które nie będą wprowadzane do gleby, Wykonawca musi posiadać dokumenty na podstawie których zostały one wprowadzone do obrotu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu wywozu i przetwarzania komunalnych osadów ściekowych w ilości przynajmniej 500 Mg oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeśli przynajmniej jeden z wykonawców spełni w całości wymagany warunek samodzielnie.
Zamawiający dopuszcza zamówienie wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane.
W przypadku Wykonawców, którzy realizowali usługi/zamówienia za wynagrodzeniem innym niż w polskich złotych, Zamawiający przeliczy wartość tych usług/zamówień po średnim kursie złotego w oparciu o NBP z dnia wszczęcia postępowania.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 100.000,00 zł.
1. Kryteria oceny ofert: cena (100 %)
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zapytania z najwyższą liczbą punktów.
Cena
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający przyzna 100 punktów ofercie o najniższej cenie, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wyliczona według następującego wzoru
gdzie:
Cena = Cena minimalna/Cena badana x 100% x 100 ,
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do jednego miejsca po przecinku.
3. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zamówieniem, niepowodujące zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę.
Określone w projekcie umowy
a) w sprawie przedmiotu zamówienia: Jacek Widera – tel. 34 / 358 38 25 w godz. 0800– 1500.
b) w sprawie procedury: Kamil Brzęczek – tel. 34 / 359 78 41-44 wew. 204 w godz. 0730– 1500.
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w
linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1. Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Oleskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oleśnie
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można skontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych za pośrednictwem adresu: iod@oleskiewodociagi.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz
ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 oraz ust 2 ustawy Pzp.
6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty
Zarząd Spółki
Gerard Ligus