Olesno, dnia 10.03.2021r.
P.450.4.2021. GL
Zawiadomienie
o wyborze najkorzystniejszej oferty dla zapytania ofertowego w postępowaniu o udzielenie zamówienia przeprowadzonego bez zastosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zgodnie z Regulamin udzielania zamówień przez Oleskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oleśnie.
Zawiadamiam, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zadanie:
Oferta nr. 3
Technika Sp. z o.o. ul. Marcelińska 92, 60-324 Poznań
Cena ofertowa brutto: 36 180,00 zł
Uzasadnienie wyboru:
Najkorzystniejsza złożona oferta. Oferta jest kompletna pod względem formalnym oraz spełnia warunki określone w SIWZ
W postępowaniu złożono 4 oferty.
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Cena ofertowa brutto [zł] |
Liczba punktów |
1 |
ENVIRO TECH S.C Marcin Kieda, Marcin Pater ul. Róździeńskiego 11F, 41-308 Dąbrowa Górnicza |
64 800,00 |
55,83 |
2 |
SYNERGIA POŁUDNIE Sp. z o.o Sp. K. ul. Kolejowa 57, 40-602 Katowice |
55 080,00 |
65,69 |
3 |
Technika Sp. z o.o. ul. Marcelińska 92, 60-324 Poznań |
36 180,00 |
100,00 |
4 |
EKO-SAM BIS Sp .z o.o. ul. Dobra 12, 05-306 Jakubów |
63 720,00 |
56,78 |
Zarząd Spółki
Gerard Ligus
Olesno, dn, 05.03.2021r.
P.450.4.2021.GL
Protokół z otwarcia ofert
Zamawiający informuje, że w dniu 05.03.2021r. o godz. 12:00 odbyło się otwarcie ofert w postępowaniu pn: ,, ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANIE LUB ODZYSK ODPADÓW O KODZIE 19 08 02 Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W OLEŚNIE”
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
55 000,00zł/ 59 400,00 netto/brutto
W postepowaniu złożono 4 oferty
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Cena ofertowa Netto/brutto zł |
1 |
ENVIRO TECH S.C Marcin Kieda, Marcin Pater ul. Róździeńskiego 11F, 41-308 Dąbrowa Górnicza |
60 000,00/ 648 00,00 |
2 |
SYNERGIA POŁUDNIE Sp. z o.o Sp. K. |
51 000,00/ 55 080,00 |
3 |
Technika Sp. z o.o. ul. Marcelińska 92, 60-324 Poznań |
33 500,00/ 36 180,00 |
4 |
EKO-SAM BIS Sp .z o.o. ul. Dobra 12, 05-306 Jakubów |
59 000,00/ 63 720,00 |
Zarząd Spółki
Gerard Ligus
Olesno, dnia 18.02.2021 r.
P.450.4.2021.GL
ZAPYTANIE OFERTOWE
Oleskie Przedsiębiorstwo
Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oleśnie,
46-300 Olesno, ul. Lubliniecka 3a
tel. (34) 358 24 84, fax. (34) 358 24 21
REGON: 366188365, NIP: 5761580396
Odbiór i unieszkodliwianie lub odzysk zawartości piaskownika – kod odpadu 19 08 02. Wyżej wymieniony odpad powinien być odbierany dwa razy w roku (I odbiór- pierwsza połowa 2021; II odbiór -druga połowa roku) poprzez załadunek za pomocą ładowarki na środek transportu z poletek na oczyszczalni ścieków. Wywóz do unieszkodliwiania lub odzysku musi odbywać się samochodem przykrytym plandeką. Rozliczenie z ilości zawartości piaskownika nastąpi po zważeniu ilości odpadów dostarczonych do unieszkodliwiania lub odzysku. Ważenie zawartości piaskownika wywożonej z oczyszczalni ścieków będzie odbywać się kosztem i staraniem Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo obecności przy ważeniu zawartości piaskownika.
Szacunkowa łączna ilość zawartość piaskownika – 100 ton.
CPV
90 00 00 00-7 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
Pożądany termin realizacji zamówienia: do 31 grudnia 2021 roku
Do złożenia ofert mogą przystąpić wykonawcy, którzy w terminie określonym w punkcie IV wyślą następujące dokumenty:
W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada takich uprawnień lub decyzji, powinien dołączyć do oferty uprawnienia lub decyzję firmy (Podwykonawcy) na transport oraz przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwianie) przedmiotowego odpadu oraz umowę z tą firmą (Podwykonawcą).
Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia i zawiera istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
a) w sprawie przedmiotu zamówienia: Jacek Widera tel. 34 / 358 38 25 w godz. 800 - 1400
b) w sprawie procedury: Kamil Brzęczek –tel. 34 / 359 78 41-44 wew. 204 w godz. 800 – 1400.
1. Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Oleskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oleśnie
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można skontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych za pośrednictwem adresu: iod@oleskiewodociagi.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz
ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 oraz ust 2 ustawy Pzp.
6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty
Zarząd Spółki
Gerard Ligus